wtorek, 1 lipca 2014

Witajcie!

Cześć! Może się przedstawię? Moje prawdziwe imię to Tatiana. Wraz z rodzicami i moim młodszym bratem Tomkiem mieszkamy w Krakowie. Directioners jestem od zawsze. Kocham ich za to że są sobą i nie wcielają w kogoś innego, żeby się podobać. Tego bloga na razie prowadzę sama, ale mam nadzieję że to się zmieni. Jeżeli ktoś chciałby pisać na tym blogu, proszę napisać mi na mojego gmaila (panipayne5@gmail.com) z prostymi odpowiedziami: 
1) Prawdziwe imię i nazwisko (jeżeli ktoś nie chce napisać nazwiska, nie musi, ale bardzo bym o to prosiła)
2) Miasto w którym mieszkasz
3)Od kiedy jesteś directioners
4)Twój ulubieniec
5)Twoje największe marzenie
6)Twój nick jaki będziesz podpisywała pod twoim imaginem
7)Twój wiek
8) Krótkie informacje na temat chłopców (data urodzenia, imiona rodziców i rodzeństwa, co lubią, imiona ich partnerek, rodzinne miasto, piosenka która zaśpiewali w XF)
9) Twój gmail
10) I na koniec krótki imagin.
Mam nadzieję że ktoś się się zgłosi. Czekam z niecierpliwością. Nie długo pierwszy częściowy imagin. I mała informacja CZYTASZ=KOMENTUJESZ. Pod opublikowanym postem musi być PRZYNAJMNIEJ 1 KOMENTARZ.
                                                     POZDRAWIAM
                                                                                                                Hope P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz